רהוט משרדי ככל שקונים יותר כך משלמים פחות
רהוט משרדי הוא חלק בלתי נפרד מציוד ואבזור המשרד. בדיוק כמו המחשב והמדפסת, אם לא יהיה ריהוט משרדי, לא יהיה ניתן לשבת מול המחשבעל כיסא נוח מול שולחן מחשב וכן אם לא תהיה שידה למדפסת - בלתי ניתן יהיה להשתמש בה. רהוט משרדי חייב להיות בכל משרד והוא חייב להתאים לכמות האנשים, לאופי העבודה ולתרבות העסקית של מקום העבודה.
רהוט משרדי הוא לחלוטין לא זכות ולא פריווילגיה, מדובר בציוד הבסיסי ביותר עבור סביבת העבודה. לכן, רכישת רהוט משרדי היא הוצאה מוכרת עבור כל עסק בישראל. חשוב שתדעו, רכישת רהוט משרדי היא הוצאה מוכרת ולכן יש לשלם עבור רהוט משרדי באמצעי תשלום של העסק (כרטיסי אשרי, שיקים או מזומן מתוך קופת המשרד), לשמור את החשבוניות ולהגישן בסוף שנת המס לרואההחשבון לצורך תיאום והחזרים.
עוד דבר מה חשוב שכדאי שתדעו - אמנם רהוט משרדי הוא הוצאה כלכלית לא מבוטלת (בעיקר רהוט משרדי איכותי, רהוט משרדי מיובא או מרשת נבחרת), אבל - ככל שקונים יותר ויותר פריטים במסגרת רכישת רהוט משרדי, כך המחיר עבור כל יחידה יורד וכך הרכישה הופכת משלתמת יותר. לכן, אל תבצעו רכישות של רהוט משרדי בצורה מתמשכת, כל פעם פריט אחר...
וכן, אל תפזרו את הרכישה של רהוט משרדי עלפני כמה חנויות / כמה רשתות / כמה יבואנים נפרדים. אם תבצעו רכישה מרוכזת של רהוט משרדי אצל אותו נגר, אותה חנות או אותו יבואן - הרכישה שלכם תהיה יותר משתלמת. יש עסקים המתמחים בייצור, יבוא ושיווק של רהוט משרדי. שווה לברר דרכם עלויות אך גם שווה לברר איכויות.
זכרו, רהוט משרדי אמור להיות איכותי שכן הוא משרת אנשים רבים במהלך יום עבודה ארוך, ככל שתשקיעו ותבחרו רהוט משרדי איכותי יותר,כך יחלוף זמן רב יותר עד שתאלצו לעסוק שוב בנושא זה. מאחר והזמן שלכם שווה כסף, עדיף לכם להשקיע ברכישה מרוכזת ומסודרת של רהוט משרדי איכותי.